utökning av önskelista

efter en hel del påtryckningar från min kära släkt så har jag kommit på ännu fler grejer som sätts upp på min önskelista , i know you love me! 


kan väll inte påstå att jag är en stjärna på att fotografera direkt men alltid kul med riktigt fina bilder - och det är stor skillnad mellan vanlig kamera och systemkamera! dock vill inte jag ha en klumpig sak som man aldrig spontant kan ta med sig utan måste ha speciella foto-stunder med.. därför har jag bestämt mig för att jag vill ha en kompakt system kamera som är nått mittimellan liksom, you know, lilla landet lagom.

 

 

dessa skor skulle jag också vilja ha! från vagabond kommer dom och dom skulle jättegärna vilja sitta på mina fötter hörde jag dom viska om häromdagen, shit vilka skönheter!

 


fan, verkar som om skorna bara finns upp till 39 :( kan det vara sant? måste undersökas! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0