love life

fyfan va jag mår bra just nu!  alltså inte just nu nu utan nu. Jag är förkyld men absolut på bättringsvägen för det har varit värre. Har haft typ feber, hosta&ont i halsen o allt som hör till :(  men jag mår bättre nu.

Men som sagt, mår sjukt bra i allmänhet. Man har ups and downs men jag har absolut en up nu. Jag har världens bästa familj som jag älskar över allt annat!  Men jag har också på sistone också fått bekräftat att jag har världens bästa killkompisar och att man kan ha så kul, dygnet runt, i en vecka som vi hade i magaluf - det bevisar verkligen hur tajt gäng vi har blivit! sjukt att vi inte kände varandra för två år sedan!  saknar magaluf som faaaaaaaaan  ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0