så inte värt det

kul att man egentligen har sovmorgon till 12.50 men istället läggs det en föreläsning på arbetets museum klockan 9!  och inte nog med det, när man kommer dit får man redo på att föreläsarens mobil hade gått sönder imorse så hans mobil hade aldrig väckt honom - och han var kvar i sthlm! kul. dessutom var eftermiddagens lektioner inställda så det var bara att traska hem igen.

jag fick även med mig tobbe, tobbe, philip&wille hem då vi bestämde oss att ta tag i att lägga upp bilder från magaluf på fb så numera finns det ett album som heter kulturresa till magaluf. för typ en halvtimme sen blev vi klara o då drog killarna till åby o grilla men jag hade inga pengar så kunde tyvärr inte joina. Nu sitter jag här o är groteskt hungrig meeeen, vi har 2000 byggarbetare i våran lägenhet som är ÖVERALLT!  nyss fick jag berättat för mig att dom hade fogat(?) om i köket o att det var jätteviktigt att vara enormt försiktiga tills imorgon bitti för först då var det torkat (note to myself: säg det till övriga personer i familjen)

nu väntar jag på att dom ska dra härifrån så jag kan förtära någonting som innehåller nån sorts näring -PÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0