sista veckan, sista sommarlovet

hellu :) sista veckan nu innan skolan börjar så man får verkligen ta vara på varje sekund!  i tisdags var släkten här o firade syster som fyllde tjugo. en suprise då var att mina kusiner, pontus&pauline, följde med mormor och morfar in! har inte träffat dom sen hmm, december? så kul att se dom o hur mycket dom växer, sjukt.

sen i onsdags drog vi ut till lindö o körde den efterlängtade kräftskivan som vi har pratat om sen i mars eller nått^^ haha. Det var iallafall tobbe, tobbe, wille, jag&hanna :) hanna hade fixat hur mycket som helst med snittar, kräftor, paj, sallad, kladdkaka, chips&godis - we like. Självklart hade vi hattar också - myyycke viktigt i detta sammanhang. efteråt följde utgång som började med helt gaalen dans (wille har fått för sig att man måste göra det för att få kul o man blir gaalet uttittad av andra + att tobbe blev jagad o torrjuckad av en bög?) och avslutades med att vi höll på att somna i soffan på kammaren sådär halv fyra. Galet bäst folk man umgås med :)

tyvärr har jag blivit mer sjuk o det blev ju inte bättre i och med utgången så igår lånade vi the hills-boxen av storesyster o låg i sängen och gjorde nada. Idag tog jenna&jag oss ut på stan där det blev chicken kebab, kalle baah, munk och fyverkerier. bra kväll!

och vi laddar SÅKLART  för imorgon för då smäller det. mer om det imorgon ;)

en bild från en förfest i juni, sista veckan innan lovet började..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0