yees babe

okej, det här är det absolut sista inlägget jag gör på mitt sista sommarlov någonsin. Har grymt många tankar o känslor som rör sig nu men den här sommaren skulle jag vilja sammanfatta som stärkande, mysig och allmänt awesoooome!

imorgon är det första dagen på mitt tredje och sista år på hagagymnasiet. får två år sen var man där o va sjukt nervös och började i en klass med bara okänt folk, men det sluta ju bra eller hur? det här året ska bli det bästa vi har varit med om. vi ska ta vara på tiden men jag kan ändå knappt bärga mig tills vi står där i våra vita klänningar! jag ska verkligen ge allt det här året (ja, jag har sagt det förr o det har inte slutat så bra) o leva på nått slags rus över att det inte är lågnt kvar. Vi kommer räkna dagarna, vi kommer få panik om vad vi ska göra sen, vi kommer ha panik över våra betyg, vi kommer tycka lärarna är orättvisa, vi kommer bli stressade men vet ni? det hör till sista året!  och om ett år vid den här tidpunkten, har vi kanske upplevt den sista sommaren på hemmaplan för att sedan bege oss till olika städer och göra för jävla bra ifrån sig.

så trots att det känns för jävligt o gå upp tidigt imorgon, o komma in i någon slags vardag igen, så är jag redo för det absolut sista året på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0