det här med att packa har aldrig riktigt varit min grej..

asså vet ni hur jäävla svårt det är att packa en jävla resväska som inte får väga mer än 15 kg?  DET GÅR INTE!  hade packat vad jag trodde var allt o då vägde den 13 kg o jag var överlycklig :D sen kom jag på att jag glömt saker, många saker. o nu vågar jag inte ens väga den längre för jag vill inte se den bistra sanningen..

och det värsta av allt är att det inte är kläderna som väger. Har varit grymt duktig att inte packa ner mer än vad jag kommer använda!  men sen kommer vi till schampo, balsam, showergel, aftersun, glitterbodylotion, rakgel, hårspray, solkräm, värmespray m.m. dessutom tillkommer hårblås&plattång.

jag lovar att den som kom på att 15 kg var en lagom vikt var kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0