hottest day eveeer

idag låg jag ute i solen lite mer än en timme - rekord? tror fan det!  sen åt jag är för jävla härlig luch som skriker sommar - sill&potatis ♥  efter lunch la jag mig ute igen o kollade lite i tidningar oså. hörde jag frågan om jag fått färg? inte ett skit. syns inte, går inte att ana minsta lilla antydan till solbränna!  så nu har vi klargjort det.

efter ett tag när jag tröttnat på värme kom toffife och hämtade mig, love that girl!  vi åkte till maxi o kikade lite på klänningar o sen satte vi oss på mcdonalds o käka glass i solen :) yummie. skulle egentligen tränat nu på kvällen men den blev inställd för att vi var så nåra.. tråkigt när man var så inställd på det bara för annars kunde jag ju varit med tove längre men hon var tvungen att fara vidare till emelie..

Men nu är det snart dags för att se på sex and the city. älskar att dom sänder det varje kväll med start tio över elva - perfekt tid! så nu väntar två avsnitt på mig :) herrå.




bästa tove på skolavslutnigen!
nu är hon bracefaaaace MOHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0