nada betydelse

tjeeeenaa  ;)    fan idag har jag inte gjort ett skit, verkligen ingenting. eller gick neri förrådet o hämta en sovsäck som jag sedan droppa av på scorett hos syrran. sen hem o käka, vart fan tog alla timmar vägen?  men jooo, nu när jag tänker efter träna jag fan förrut ju! damn, va duktigt.haha. börjar bli senil-kul.

prata med tobbe förrut han nämnde nått om en speciallitet på mallorca typ spädgris eller nått, inte fresh. bara tre dagar nästa vecka sen drar vi ut på sjön i firar midsommar, craaazy. Fucking awesome att va ful och bara ha chill ute i skärgården på midsommar. Förra året fick jag planer samma dag som midsommar, drog till en herrgård o festa typ i gästhuset. Hon som hade festen decka o när hon vakna o snubblade fram typ pptäckte hon att det var mycket folk eller nått så hon fick panik o låste in sig själv i huvudbyggnaden så hennes närmsta kompis fick klättra in genom ett fönster^^   sjukt.

nu är det heller inte långt kvar till den riktiga semestern - skärgården. Måste dock bättre på min absoluta obefintliga bränna först. Ska ju bli sjukt brun den här sommaren! det enda som stoppar mig är pengarna, vad ska man prioritera liksom? 

jäkligt flummigt inlägg så ska nog inte skriva mer. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0