helgen

Är tillbaka i örebro nu efter en jsukt bra helg i norrköping!  Fredagen började med mys med mor då vi käkade mat, godis och såg på idol. När det va över drog jag iväg till malin o vi träffade även tobbe&bobby en snabbis :)  i lördags hängde jag&far o drog till maxi o lite.

På kvällen var det fest för malin som fyller 20 år i veckan så vi började med att fixa oss hemma hos alexandra som precis blivit stadsbo! efter det mötte vi upp ännu fler på förfest hos eve och jag tror alkoholmängden blev ganska hög för oss alla för festen blev för jävla trevlig!

imorse väcktes jag av frukost på sängen o lite adventsmys av mor&far! sedan åkte jag en snabbis till malin o träffade henne o sejdo för att gå igenom kvällens minnesluckor...  Blev hämtad där av bobby så åkte vi hem till honom o sov ett par timmar tills det var dags att dra till bussen hem igen. En jäkligt lyckat helg om jag själ får säga det!

Nu väntar två hårda veckor med sjukt mycket plugg tills jag åker hem igen för julbreak :)


Kommentarer
Postat av: Papsi

Det vore bättre att du gjorde uppdateringar på din blogg än att trakasera våran oerhört vakra och naturtrogna JULGRAN :-))

2011-12-13 @ 13:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0