the past is real


Idag tog jag mig i kragen och gick ÄNTLIGEN till telia-butiken o fixade min mobil! Har numera abonnemang vilket också inebär gratis spoify premium i ett år - yeeeeees!  innan har vi varit fyra personer på samma ( vi alla använder mammas för att slippa betala haha) vilket har varit lite jobbigt.

Idag är en allmänt seg dag, vi har tvättstugan så blir lite spring upp och ner för att fixa allt. Jenna o emelie är på gymmet men jag gick dit igår och lyckades få en sån jävla träningsvärk att jag knappt kan gå! att resa sig upp efter att ha suttit still mer än 20 min är inte att tänka på!!!  Att gå till gymmet två dagar i rad o pumpa skiten ur sig kanske inte ör det smartaste efter att man inte tränat på väääldigt länge...

Ska strax hämta upp tvätten som hänger på tork och invänta jens för att sedan se bb tillsammans :) fanns lite snack om en utgång men reality på visar en annan sak.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0