great

senaste dagarna har varit perfekta! kan bli jäkligt ensamt ibland att bo i ny stad osådär så det är tur att jag och syster har varandra! har varit i skolan hela veckan och jobbat med vårt pm som i nationalekonomi, eller tillämpad mikroekonomi, som äntligen blev klart i torsdags!  i onsdags drog vi grillpremiär i det fina vädret och grillade korv :) köpte kladdkaka och sprutgrädde då ali fyllde år också! blev en riktigt fin kväll! duktiga som vi är drog jenna och jag hem vid nio-tiden medans de andra blev fulla och gick till krogen ( avundssjuk tjej men skulle träfa gruppen på torsdage vid halv nio - bra val) - hade tomtebloss i kladdkakan istället för ljus när vi suprisa ali!




i torsdags drog jenna&jag till carl och såg på film+bigbrother med honom och alexander!  bra dagar helt enkelt. igår softade vi bara hemma för att idag gå upp tidit och plugga tills nu - raggmunk och plugg är INTE en kul lördag!! dessutom inte när jag får höra genom jenna och mamma&pappa är på kostaboda-hotellet och softar järnet med grannarna!! menmen, nu ska jg plugga riktigt intensivt i en och en halv timme för att sedan slappa i soffan med fotboll på tvn :D pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0