tgif



hallojsan!  satt i skolan och gjorde grupparbete heela dagen igår typ. Jag och emelie satt och uppdatera h&ms hemsida bara för att se om vi kunde komma in  (var kö, h&ms gästkollektion med marni släpptes igår) och helt plötsligt kom jag in och inte emelie och blev så paff så råkade beställa skorna jag dreglat lite över här hemma! fanns endast kvar i storlek 41 så kändes typ meant to be...

Kvällen ägnades åt träning och sen soffhäng. Och så hade jag&jenna sjuk otur igår. Jenna kom ju självklrt på att hon var tvungen att hämta skor i förrådet som hon skulle kuna jobba i idag så vid halv tolv skulle vi ta hissen ner. Jag följde med som moraliskt stöd då jens inte gillar källarförråd så att säga. När hon precis ställt att utanför vår förrådsdörr och låst släcks heeela källarna samt hallen utanför så jag stod och tryckte på båda knapparna men ingen funkade (jag stod kvar vid ingången, jag hade inte ens skor på mig) så alltså blev det typ strömavbrott eller nått i källaren! HAHA, vad är oddsen?  jenna lyckades dock leta sig igenom och komma till hissen, då håller jag upp dörren, jenna bär in sakerna och utan att tänka går jag in och trycker på ettan (våningen vi bor på) = vi glömde stänga dörren in till förråden...

och själklart åker hisse upp till tionde vånoingen innan vi åker ner igen...


Nu har precis världens gulligaste nisse kommit till mig, en tax valp!  sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0