random

Vad är du rädd för?

är riktigt, riktigt rädd för ormar!! har lite lätt panik över att prata i telefon också, är mer en sms-människa!

Vad är du mest nöjd med hos dig själv?

utseendemässigt, munnen + tänderna

 Det roligaste jobbet du haft/har?

tror galna dagar på kolmården när allt bara blev roligt!

 När grät du senast?

när jag hade min down-period för nån månad sen..

 När skrattade du senast?

skrattade så jag tjöööt nyss när systern och jag suttit o uppdaterat friskis hemsida i tio minuter för att få biljett till ett pass och precis när biljetterna släpptes hängde sig hennes data så jag fick plats men inte hon! HAHAH

Vem åkte du bil med sist?

sist jag åkte bil var för två veckor sen när mor&far var på besök!

 Vem åt du mat med sist?

Systern, käka egna hamburgare när hon kom hem från jobbet!

 Vem sov du hos sist?

om man inte räknar bäddsoffan när man är på besök hemma hos mor&far var det troligtvis malin eller bobby..

 Vem sov hos dig sist?

måste väll säga malin, my homie!

 Vad var du rädd för när du var liten?

oj, vet faktiskt inte riktigt..

 Vad ville du, som liten bli när du blev stor?

enligt systern brevid så ville jag tydligen bli polis? fyfan hahaha

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?

hmm, jag måste varit lite av en hypokondriker eller nått när jag var lite för jag har röntgat hela kroppen tror jag!! Brytit armen, två kraftiga hjärnskakningar, magproblem, benont efter cykelolycka, slatterknä... Värst var ändå natten på Falu lasarett, fyfaaaaan vad dåligt jag mådde!!

 Har du någonsin sportat?

har spelat handboll i 6 år kanske och spelade innebandy i 11 år men slutade förra året då det tog för mycket tid och jag hade tappat lusten! nu saknar jag rutinen att ha en träning att gå till..

 Någon du ser upp till?

min familj är mitt allt! ♥

 Vad finns alltid i din handväska?

hårnålar&toffsar i det oändliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0