weeeey


igår var en bra dag. eller ja, var sjukt bakis. Jag, jenna och emelie drog en spontanutgång i onsdags (bestämdes vi halv åtta) så det inkliuderade liite för mycket vin men hade en superb kväll så var sjukt kul! Dock var det lite för mycket drägg och klängiga människor på krogen men vi hade kul tillsammans :)

Emelie sov kvar här och sen drog vi alla till skolan med 9.47 bussen och vi har väll mått bättre hehehe
Gjorde iallafall grupparbete så vi delade upp det lite över helgen så vi kommer igång ordentligt! Satt i skolan till tre och sen drog jag hem och somnade som en fucking bäver i sängen - sjukt gött!

Sen följde tre sjukt peppade saker :

1. väcktes av en konstig ringsignal och visade sig var min fina malin som tingde från thailand på viber ♥ hur jäkla underbar är inte den appen!?  pratade i en halvtimme med varandra helt gratis trots att hon befinner sig på andra sidan jorden typ! hon hade gratis internet på hotellet oh jag var ju hemma så då ringer man över internet - förjäkla fint!

2. min fina vän eema kommer troligtvis upp på besök nästa fredag - ÄNTLIGEN! har varit dåliga på att ses ordentligt på sistonde så skulle vara grymt om hon kom upp!

3. ännu en underbar vän ringde till mig igår kväll - philip!  Pratade med honom i en timme om allt och inget :D och snart ses vi igen då alla kommer hem över påsk ♥



så sjukt egentligen vilka det är man håller kontakt med och inte när man slutar gymnasiet och flyttar iväg till en anna stad. Just nu har jag bara fina människor i mitt liv som ger mig grymt mycket bra energi, det är vänskap!




bjuder på en bild på mig och ph i septemeber när vi alla var hemma över en helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0